måndag 25 mars 2013

Skriver för Feministiskt perspektiv

Det var ett tag sen. Jag har spenderat en tid hos släkten i London och har därför varit helt uppslukad av denna sköna stad. London är mitt andra hem. Har varit så ända sen jag var tonåring. Älskar att promenera från Charing cross, upp mot Trafalgar square (helst på morgonen då det kan vara ganska folktomt) titta på lejonstatyerna i morgondiset. Sen fortsätta upp mot Oxford och Regent Street. Kanske shoppa loss på River Island, Jane Norman, eller Miss Selfridge. Sen ta en promenad ner till Tottenhamcourt Road där alla inredningsbutiker som Dwell och Habitat ligger. Och jag höll på att glömma säga SKOR. Finns inget ställe i världen där man kan hitta så mycket snygga skor som i London.

Tycker att ni som läser detta ska ta en titt på min krönika "Jag har förlorat ännu en manlig vän" som finns att läsa hos Feministiskt perspektiv, nummer 12. http://feministisktperspektiv.se/konton/loggain/?next=/2013/03/22/jag-har-forlorat-annu-en-manlig-van

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar